25 Eylül 2008 Perşembe

Kanca: Mutlu son..


Gün bugündür dostlar.

Gün bugündür ağalar.

Şenlikler başlasın, duymayan kalmasın.

Dün Ankara'da gittiğimiz "Fantasyland" adlı güzide oyun salonunda, makus talihimi kırdım, meşhur kancalı aletten bir adet harikulade oyuncak kazandım.

Uzun uzun hesaplar yaptım. Milimetrik hamleler düşündüm. Planlarımı kurdum. Bastım kırmızı düğmeye. Ağır ağır indi aşağı çilekeş kanca. Sıkıca kavradı pembe renkli harika kediyi. Bu nasıl heyecandı yarabbi.

Ve evet;

Kaldırdı oyuncağı ağır ağır. Hala "Acaba" diyordum; "Acaba düşecek mi o boşluktan, tutacak mı ellerim o güzelliği." Bu birkaç saniye, bana birkaç yıl gibi geldi.

Ve yine evet;

Aldı, attı aşağı. Kazanmıştım. Neşe katarı bu noktada oluştu. Ben, sevgili Ayşenaz ve sevgili Oğul adeta bir sevinç yumağı olduk. İsim babalığını da Oğul yaptı, "Umut" koyduk adını; umudun getirdiği bu zaferi tüm dünyaya haykırmak istercesine...

Gün bugündür.

s.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

çok eğlendim valla okurken öle bi anlatmışsın ki pembe kediyi görme isteği doğdu içimde acayip=))
bu arada fantasyland diye bi yer mi varmış ankarada
yuh bana 5 sene oldu pfff:S

s. dedi ki...

Sakarya Caddesi'nde Goncacım yanında balıkçı gibi bir yer var, çok şey kaybetmişsin şu zamana kadar görmemekle=D

Adsız dedi ki...

onun belli bir seferde bir almaya izin verdiğini....

biliyor muydunuz :D
bekleseydin saysaydın kaç kerede bir alınıyo die, öyle gidip alırdın jetonlar boşa gtmeden hiç

s. dedi ki...

Ankara'daki öyle değil, 3-4 tane art arda alan adam vardı.

Bu arada kolay alınan bir yerden aldığımı da itiraf etmiş oldum=D