20 Mayıs 2009 Çarşamba

Mutluluk..


Mutluluğun resmini çiz deseler, aha yukarıdakini çizerim herhalde. Az önce sahile gittim. Yürüyüş yaptım. Çok rüzgâr vardı. Dalgalar üzerime geldi. Islandım. Dudaklarım tuzlandı. Derin nefes aldım. Koştum çocuk gibi gülerek.

Çok güzeldi lan!

"Ulan" dedim, "İyi ki Ankara'ya okumaya gitmişim.". Buraya böyle 1-2 ayda bir uğramasam şu tadı alabilir miydim? "Islanacaz la, dur sweatshirt alayım la." falan derdim muhtemelen.

Evet gördüğünüz üzere İzmir'in tadına varmanın verdiği mutluluk sarhoşluğu bana böyle ibne gibi satırlar yazdırdı. Sizle paylaşmadan önce bu son derece samimi hislerimi anneme açtım. "Aman ne dram yarattın be hadi sktir." dedi. Güldük. Kurtuldum bu hislerimden. Esen kalın.

s.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

seni buralarda bir özleyen var kalp denilen yerinde yeller eser

s. dedi ki...

ben de sizi özledim, ikinci ailem :D

Unknown dedi ki...

hadi lan ordan mutlulugun resmiymis, hani tuvaletti lan, hani klozette oturan buyuk tuvaletini yapan adamdi lan!

Adsız dedi ki...

uzun süredir okumadıydım blog'unu, hata etmişim üstadım =)