13 Mayıs 2009 Çarşamba

Futbol..


Efendim "Futbol" diye başlık attım diye sanmayın ki "Futbol hayatın ta kendisi :))" tadında bir yazı yazacağım. Maç izledim falan biraz, ondan bahsedeyim dedim.

Ara sıra toplu ortamlarda maç izlediğim oluyor. Seviyorum. Hem maçı izliyorum, hem çevremedeki insanları. Cidden eğleniyorlar. Maçın başında İstiklâl Marşı okunuyor, alkışlıyorlar. Sevdikleri futbolcuya kamera yakın çekim yapıyor, alkışlıyorlar. Mutlular. Burada ukala ukala konuştuğuma bakmayın a dostlar, yeri geliyor ben de alkışlıyorum. "Yürrrrü be Bobo aslansın baa." diye anırıyorum. Olsun. 

Böyle ortamların bir de "komiği" oluyor genelde. Olmadık yerde olmadık bir pozisyonda olmadık bir şey söylüyor yüksek desibelle. Sığ espriler yapıyor. Çevresindekiler gülüyor. Böyle konuştuğuma bakmayın, yeri geliyor ben de gülüyorum gevrek gevrek. "Helal lan deli İbo kralsın ahı ahı ahı." diye anırıyorum. Yapıyorum bunu.

Ah bir de maç sonları. Laf atmalar. Sığ espriler yine. "Kupayı gören son Fenerliler bakın ehehaahah."lar falan. Güzel şeyler bunlar. Bakmayın, ben de yapıyorum bunları. Yapıyorum ulan evet. NASIL KOYDUK LAN?! HA? NEWTON DEMİŞ Kİİ, ŞEY DEMİŞ, FENERİN KUPAYI KALDIRMA KUVVETİNİ ŞEY YAPAMAM BEN BİLE DEMİŞ. EHEHE.

Esen kalın hadi.

s.

Hiç yorum yok: