28 Nisan 2009 Salı

İlginç..


Efendim gördüğünüz üzere bir yılını doldurmaya yaklaşan blogumda ilk kez bir çizim değil, fotoğraf karesi görüyorsunuz. İlginç bir hikâyesi var. Paylaşmak istedim.

Az önce Facebook'ta amaçsızca alt alta sıralanmış videolar arasından birini izledim. Altay taraftarı falan filan. Bildiğiniz üzere Altay, İzmir'in köklü kulüplerinden biridir. Senelerdir ikinci ligde falan sürünür. Tipik bir İzmir futbol takımı yani. Her neyse efendim bunların tezcanlı taraftarları da gaz olup bir video hazırlamışlar. Taraftarlar coşuyor, Altay goller atıyor, futbolcular seviniyor. Arkada fantastik bir müzik. Her şeyiyle bir taraftar videosu.

Ulan ikinci dakikada yukarıdaki görüntüyü yakaladım videoda ansızın. Lan? Gözüm sağ aşağı kayıyor. Gol olmuş futbolcular seviniyor falan, tamam da, ben çizdim yahu o aşağıdakini?!

Nasıl çizdim, niye çizdim? Efendim İzmir'de pek yakın bir dostum fanatik Altay taraftarıdır. Beni de defalarca peşinden maçlara sürüklemiş, Altay sevgisini kanıma aşılamaya çalışmıştır. Lâkin olmayınca olmuyor, gerçek bir Altay taraftarı olamadık. Yine de zamanında arkadaşımın ricasıyla Altay taraftarları için böyle bir taraftar figürü çizmiş, camiaya bir nebze olsun katkıda bulunmuştum. Sonra ben unuttum bunu gitti, ta ki şu videoda adam tekrar karşıma çıkana kadar.

Yalnız ben bunu sanal ortamda çizmiştim, arkadaşlar pankartın üstüne bir şekilde bakarak falan kopyalamayı başarmışlar. Kendilerini tebrik ediyorum. Videonun sonuna gelindiğindeyse aynı adamın benim çizdiğim orijinal halini görünce de, ikinci dumur dalgasını yaşadım haliyle. Aha bak o orijinalini de yukarıya koydum. Altaylı taraftarların gözünde değerim varmış da haberim yok. Kendileriyle daha önce yaşadığım son derece fantastik anıları da, ilerleyen yazılarda sizinle paylaşacağım. Şimdilik esen kalın.

s.

1 yorum:

dg dedi ki...

ayyy nasıl da kıymeti bilinmiş:D taraftar abi d pek bi hırçınmışşş sevdim onu