14 Ocak 2009 Çarşamba

Konusuz..


Selamlar efendim nasılsınız? Yukarıda yurt odamdan el sallıyorum size görüyorsunuz. Bu kez kafamda bir konu belirleyip onun üzerine bir şeyler yazıp çizmiyorum. Oturuyordum işte demin, fark ettim ki bugün 14 Ocak ve tamı tamına dokuz gündür siz değerli takipçilerimi mahrum bırakmışım yazılarımdan ve çizgilerimden -hmm. Yazayım bir şeyler dedim. Ama an itibarıyla konu üretecek enerjiyi bulamıyorum kendimde. 

Efendim bugün "Fantasyland" adlı atari salonuna gittim Kızılay'da. Oraya gidince kendimi kaybediyorum, "kanca" anılarımı bilen bilir. Bir de gördüm ki elektronik bateri gibi bir şey koymuşlar oraya. "Guitar Hero" gibi bir şey, zamanında doğru davula vuruyorsun falan. Alışınca eğlenceli, ama oyunda birbirinden adi japon şarkılarıyla oynamak zorunda olmamız biraz sıkıcı. Tavsiye ederim.

Oyun demişken, "Football Manager 2009" oynuyorum bir de. Ben "CM 01/02"den beri böyle menajerlik oyunlarını pek severim. Hâtta dur lan, benim o oyunla ilgili eğlenceli bir anım da var, ayrı bir yazı olarak patlatırız sonra ziyan etmeyeyim şimdi. Her neyse, kolaya kaçan bir insan olarak "Real Madrid"i aldım, kazanıyorum maçları haliyle. Bu oyunda bir tek benim "Abi Bayburtspor'u on beşinci ligden aldım şampiyon yaptım." gibi anılarım yok sanıyorum. Ben zora gelemiyorum arkadaş.

Bir de bu "Yemek.." yazısından sonra ben yine kararlar aldım; iki gün kadar yediklerime dikkat ettim, yürüyüşler yaptım. Sonra "Ali Nazik kebabı", "Hanımeller Çokodamla", "Kıymalı pide" gibi kavramlar girdi bir şekilde hayatıma yeniden. Olmadı yine. Olamadı. Bu arada "Yemek" yazısını kimse sallamadı lan. Bir tane yorum gelmez mi? Yüzsüz gibi Facebook'tan bile mesaj attım. Evet açıkça sesleniyorum sevgili okuyanlar; eğer oradaysanız, bu satırları okuyorsanız, arada yorum yazın lan? Hayret bir şey. Yüz kişi indirmiş bir teşekkür eden yok. Paylaşımdan soğutuyorsunuz insanı. Emeğe saygı.

Neyse efendim böyle. Birazdan uyuyacağım, sabah dersim var. Öylesine bir yazı oldu bu da. Ara sıcak. Bundan sonraki ana yemeğimizin başlığı "Anı 6: Kredi.." olacak. 

İyi geceler dilerim.

s.

4 yorum:

melodi dedi ki...

tehditlerinle hizaya gelip sinvegur reklamı yapıcam bunu sen istedin minik.
meşhur yapıcam seni! hıh!
ama neye mal olucak bi bakim de haberdar ederim..

bence herkes kedi olsun kıl tüy yün olsun, sevelim hep.

serkan dedi ki...

yemek adlı yazıya geyet uzun ve kendimce hoş bir yorum yapmıştım ancak görünmüyo:D şans işte... Alın yazısı bence:D

bir kimlik secmek ne iiymis lan dedi ki...

Guzel Paylasim thx +Rep

Caglar dedi ki...

teraziye tikladim dostum.