1 Ekim 2008 Çarşamba

Elli..


Şimdi ellinci gönderim olacak ya, bir şeyler yapayım dedim. Aslında böyle şeyler "Birinci Yıl"da falan olur da, ben bekleyemem bir yıla ölür müyüm kalır mıyım belli değil kim uğraşacak. Neyse.

"Bugüne kadar neler yaptık." gibi bir olaya girmek ister deli gönlüm; ama sorun şu ki bir bok yapmadık. Biz kimsek artık. Valla canım sıkıldıkça yazdım çizdim, koydum buraya işte. Bir hikâyem yok yani. Ne anlatabilirim? Hmm.

Sıkıcı yaz günlerinde internette dolaşıyordum. Sonra bir vesileyle "Aceto Balsamico" adlı şahane futbol blogunu gördüm. Adam yazmış işte, bir sürü insan da okuyor seviyor falan. Dedim ki "Lan bu blog işi zevkli bir şeymiş." Ben bu blogu açana kadar "yazmayı" pek denememiştim. Facebook'taki "Live Blog" adlı eklenti vasıtasıyla üç beş bir şeyler yazdım koydum oraya can sıkıntısından. Bazı insanlar da "Okuyorum güzel :)))" gibisinden şeyler dedi bana. İki-üç kişi yani. Ben de dedim ki "Hmm neden olmasın lan." Sonra açtım. İlk zamanlar böyle bir gaz oldum yeri geliyordu günde iki-üç tane ekliyordum. Şimdi eski tempo yok tabii iş var güç var. Yine de elimden geldiğince koyuyorum bir şeyler.

Burada çiziyoruz anlatıyoruz iyi hoş da, henüz bir "kitle" yok tabii ortada, eheh. Haksızlık etmeyeyim tabii, yeri geldi tanımadığım insanlar "Slm sayfn güzelmş :)" diye şeyler yazdı, tanımadığım insanlar da var burayı okuyan tek tük; ama dediğim gibi nadiren olan şeyler bunlar. Genelde "Bizim elemanlar" okuyorlar. "Güzel olmuş lan." diyorlar, "Eheh sağolun." diyorum. Hayran kitlem sen, ben, bizim oğlan yani.

"Ee bu ne şimdi?" diyebilirsiniz, ben olsam ben de derim. Özeniyorum lan böyle şeylere, demesenize öyle; neyim eksik benim! Ellinci gönderi işte. Bence önemli bir şey tamam mı!

s.

11 yorum:

pötübör dedi ki...

evet mesela ben bizim elemanlardan her gün merakla takip eden bi şahısım
sık kullanılanlarıma ekledim fekat tabi ki reklam lasım acık=))

sig. dedi ki...

slm syfn gzlmş ;) ahahah. ben de takip ediyorum, blogroll'uma aldım, ettirebildiğim kadar da ettiriyorum (:

aysenaz dedi ki...

valla ben de takip ediyorum çok da beğeniyorum.
yani severek takip ediyorum.
iyi şeyler yapıyorsun sinan burada.
kitlen daha çook büyüyecek.

Sincel dedi ki...

Merhabalar bayadır takip ediyorum burayı yorum yazmıyordum ama blogunuzun okunduğunu bilmeye hakkınız var(:.. neyse takipçinizim efendim (:

s. dedi ki...

Aman tanrım bunları duymak ne güzel=D

-Erkut dedi ki...

Şımarır bu yarın öbürgün XD
Dozajını kaçırmadan tatmin ettirmek lazım.
Şakka yapıyorum tabi Sinan bey, valla harcanıyorsun bak keşfedilmen lazım :P

laloba dedi ki...

sen yaz. sen çiz. okurum ben. salla gerisini ya.

s. dedi ki...

Anlaştık=D

serkan dedi ki...

Merhaba. Tanımadığın okurlardanım bende:) Sık kullanılanlarda ekli blogun bakıyorum, okuyorum ve beğeniyorum. "Severek Okuyoruz Efendim"

s. dedi ki...

Aman efendim çok teşekkürler=)

fırat dedi ki...

beni belediyeden gönderdiler. ilaçlama yapacağıdık da.. yuh ekim ikibinsekiz.. yıl geçmiş üstünden, ama yapcak bişey yok askerdeydim zira ben o sıra