19 Ekim 2008 Pazar

1 mesaj alındı..


Aslında bir değil, kaç bin mesaj alındı; bir bilseniz. Yaklaşık iki senedir mal oldum, durmaksızın mesaj atıyorum. Mesaj sayacım artıyor. Marifetmiş gibi silmiyorum, "Vay lan on bini geçmişim ehi ehi." diye saçma sapan bakıyorum ekrana. Sayaç artıyor. Sayaç arttıkça ben mallaşıyorum.

Böyle bir insan değildim ben ya. Çok uzak olmayan bir zamana kadar telefon bile kullanmazdım. Sonra ne olduysa oldu. "Beş bin mesaj" falan diye kampanyalar peydah oldu. Ben de dünyaya hiçbir katkısı olmayan bir malmışçasına bastım telefonun tuşlarına şuursuzca. Her ay başı "5bin" yazdım yolladım 3900'a büyük bir hevesle. Gelenin gidenin haddi hesabı olmadı. "İletildi", "Bekliyor", "*Eksik yazı var*" gibi kavramlar girdi hayatıma. "1 mesaj alındı" ibaresi eksik olmadı telefonumun ekranından. Telefonlar değişti, o yazı değişmedi. İlk başlarda "Çıt çıt çıt çıt" diye yazılan mesajlar, T9 illetinin benimsenmesiyle "Çtrtçrçtçrtçrçtçtçç"a döndü.

Bir de mesaj yazarken içerikle paralel olarak kendini mesajın tribine sokuyor insan. Hani mutluluk verici bir mesajsa mal gibi sırıtıyorsun, yatarak yazıyorsun mesajı falan. Ya da tartışıyorsun mesajla. Böyle mal bir aktivite yaşamadım hayatımda. Yazıyorum, siliyorum, kelimeleri seçiyorum. Sinirimi ifade edemiyorum. Ulan ne yapıyorum ben ya? Yapıyorum ben bunları ha. Ya siz yapmıyorsanız? "Mal la bu ahaha." diyorsanız ya şimdi bana? Of. 

Ee başka? Kısa oldu sanki yazı. Son iki haftadaki üçüncü yazı bu; utanıyorum kendimden. Ama cidden yoğunum desem bu aralar? Neyse. Bitti.

s.

4 yorum:

yokkio dedi ki...

eheh tabi lan, ben bilirim sen telefon bile tasimazdin. bir anda nolduysa girdi hayatina =P kullanmaya basladiginda telefonun oldugundan bile haberim yoktu la, sasirdim. ulan resmen 2 sene ve 1 hafta ayni sirada oturduk bir kere bile telefonun var mi diye sormadim. o kadar alakan yoktu yani aha da kanit. :D

s. dedi ki...

Hayat hepimizi değiştirdi...

s. dedi ki...

Ne mal bir yorum yaptım. Neyse kalsın.

yokkio dedi ki...

evet silme bencede, sonra "niye siliyosun ne bu agresyon bak arkadasinin mesajini da silmissin" derim.