19 Temmuz 2008 Cumartesi

Önsöz..


Ehm evet. Başlıyorum. Şimdi. Öncelikle bu satırları okuyorsanız çok teşekkür ediyorum. Muhtemelen benim kim olduğumu biliyorsunuz. Bilmiyorsanız daha güzel, demek ki belli bir kitleye ulaşmışım. Ben yazıyorum, çiziyorum. Burada da tamamen özgürce, hiçbir konu kısıtlaması olmadan yazacağım, çizeceğim. Hani "Denemeler" gibi. Montaigne falan. Eheh. İstiyorum ki ben bir şeyler yazayım, çizeyim; sizler de yorum yazın, kendi istediklerinizi söyleyin. Böyle şahane bir ortam kuralım burada. Her türlü başka önerilere de açığım tabii ki. Bak sağda e-mail adresleri falan var. Saat de 02.31. Uykum geldi. İlk eklememi yaptığım için içim rahat, güzelce uyuyabilirim artık. Hemen her gün bir şeyler eklemeye çalışacağım ben buraya. Bakarsanız, takip ederseniz ne mutlu bana..

s.

Hiç yorum yok: