19 Temmuz 2008 Cumartesi

Anı 1: Burger King..


Şimdi efendim ben burada zaman zaman başımdan geçen ilgi çekici olayları da anlatmaya karar verdim. O yüzden Anı-1 bu. 2 de olacak yani. Her neyse sadede geliyorum. Bu anlatacağım olay sanırım iki-üç ay kadar önce İzmir'de Alsancak Burger King'de başımdan geçti. Olayımızın kahramanları bir adet Burger King çalışanı, bir adet Assistant Manager -ki bunların işlevi nedir bilmiyorum, müdür yardımcısı gibi bir şey olsa gerek-, bir de tanık olarak bendeniz. Kahramanlardan genç Burger King çalışanı karşımdaki masada otururken onun yanına gelen Assistant Manager abimiz masadaki arkadaşın elini alıp bir güzel okşamaya başladı. İlk başta çok garipsemedim bu durumu, hani "Baba şefkati" gibi bir şeydir dedim, o derece de yaş farkı var elemanların. Lakin gözlerimi de bu çiftten ayıramadım. Bir süre sonra bizim genç çalışan, Assistant Manager'ın gömleğinin alt sıradaki iki düğmesinin arasındaki boşluktan parmağını sokup kurcalamaya başlamasın mı?! Bu noktada iyice dikkatimi o yöne veriyorum. Assistant Manager abinin suratında sinsi bir sırıtış. Bizim genç oynamaya devam ediyor. Daha sonra da Manager abi masadan yavaş yavaş uzaklaşıyor, bu noktada ellerinin temas edebileceği en son noktaya kadar el ele pozisyonda bakışıyorlar ve daha sonra parmaklar birbirinden ayrılıyor. Bu sahneyi güzel anlatabildim mi bilmiyorum ama anlaşılır umarım eheh. Şimdi ben homofobik bir insan değilim, kimse "Ee ne var bunda.." falan demesin. Garip bir durum yani. Güldük eğlendik. Arkadaşların fiziksel görünüşlerini fazla deşifre etmiyorum, sonra adları çıkmasın godoş Burger King personeli diye. Neyse, işte böyle efendim.

s.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güldüm bee ay yoksam ben de mi homofobikim bilemedim yok yok diilim ama komi yani:))

+urkuaz dedi ki...

Valla ne diyeyim bilemedim bu duruma.Tercih meselesi bi yerde :D (olmaz olsun öyle tercih diyesi de geliyor insanın hani..)

Adsız dedi ki...

bu anı çizilmeden önce vardım ben be.anın en taze dönemlerine tanık oldum.başarılar.sinan.