12 Ağustos 2008 Salı

Rüya 1: Jackpot..


Dün gece gördüğüm bir rüyayı paylaşmak istiyorum efendim. Rüyamın geçtiği mekan İzmir metrosu, Bornova istasyonu. Başrolde ben ve sarı saçlı, küçük bir çocuk var. Metroda dolaşırken –ki metroda bir insan niye dolaşır bilmiyorum.- aniden karşımıza bir “Slot Machine” çıkıyor, hani olur ya şu kollu kumar makineleri, onlardan. Üzerinde de “25 Ykr ile çalışır” diye bir etiket. Ben de kimliği meçhul sarı saçlı dostumla beraber makineye koşuyorum ve parayı atıyorum. Çocuk kolu çekiyor. O da nesi, bütün o dönen bloklar aynı geliyor ve kazanıyoruz! Biz sevinirken aletin üzerinde şu yazı beliriyor: “5250 Ytl değerinde kazak ve cep telefonu kazandınız!” Bu sırada da makinenin altındaki bir bölmeden renk renk kazaklar ve cep telefonları çıkıyor. Sevinçle bunları alıp bir masanın üstüne koyuyoruz. Tüm bunların bir metro istasyonunda gerçekleştiğini tekrar hatırlatırım. Başlıyoruz çocukla pazarlık yapmaya, ben en güzel telefonu seçip geri kalan 4-5 telefonun onun olabileceğini söylüyorum. O bunu reddediyor. Böyle bir pazarlık sürecine giriyoruz. Derken ben uyanıyorum.

Kalktım rüya tabirleri kitabına baktım, “Götünüz açıkta kalmış.” yazdı, bilemiyorum.

s.

Hiç yorum yok: